mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Ser de har 50% avslag på jane-vogner nå i januar. Og da lurer jeg på om noen vet om hva de ligger på i pris sånn ca? Har ikke peiling på hvordan de er, men jeg er ute etter en trehjuling (evt 4hjuling hvorav to roterende hjul). Må være litt solid (ikke helt paraply-trillesjanger..). Skal bruke den som vogn nr to, atså mest til å bruke når jeg er på senter/byen (masse brostein der da..). Noen som vet??
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vi har kjøpt en Jane slalom pro. Er godt fornøyed med den! Har den også som nr 2 vogn. Lett vogn med 3 hjul. Kjøpte vores på 40% betalte da 2200 (mener jeg) men det var inkl. stellebag og regnslag
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Åja, det var jo ikke helt galent for en ny vogn. Så da kan jeg regne med et par tusen sikkert.. Takk for svar:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jané vognene er helt geniale. Elsket min og savner den fortsatt. Hadde den powertwin, solgte den når eldstejenta ikke lenger ville sitte i vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå