Gå til innhold

5 uker på vei :o)


enita

Anbefalte innlegg

Jeg hører vel til denne klubben jeg da :o)

Så krysser vi fingrene for at alt går bra!

Første gang for meg dette, så jeg gled-gruer meg litt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg er også 5 uker på vei i følge mine beregninger. Har ikke vært hos legen enda. Har du mange symptomer? Lurer på når jeg skal fortelle svigers og mamma. Gleder meg veldig til å si det. De har nok ventet på nyheten!=) Første gangen for meg også. Gleder/gruer meg jeg å. Litt skummelt på en måte!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker på vei i mårra. Synes jeg kjenner litt etter eller annet ned på venstre siden og har veldig øme pupper...

 

Lurer også veldig på når vi skal på fortelle. Mitt problem er at vi bor på samme sted som et foreldrepar og det andre bor laaangt borte...Har så lyst å fortelle- men hvis vi skal gjøre det face-to-face til de som bor langt borte blir det ikke før vi er 13 uker på vei. Er lenge til.....!! Ville dere sagt det på telefon?

 

Bestilte legetime i dag- skal på torsdag for å få det bekreftet hos legen. Men testet 3 ganger- med forskjellige tester- på fredag og alle var superpositive..så regner med at det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 5 uker på vei. Har hatt "menssmerter"/stikninger en uke nå, men fikk jo aldri mensen :) Leste her at det er flere som har magesmerter i begynnelsen av svangerskapet, så det er vel normalt.. Testet positivt på søndag og er fremdeles litt i sjokk..

 

Har heller ikke bestilt time hos lege, da jeg nettopp har byttet fastlege, og ikke kan gå til henne før 1.februar. Når bør man gå til legen? Og blir det da den første svangerskapskontrollen? Eller får man bare bekreftet graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet også fastlege på lørdag- men fikk time på torsdagen selv om det var før 1.feb. Litt merkelig i grunn... Regnet med at jeg ikke fikk før uke 8-10, tror det er da det er vanlig med første kontroll...Men når hun spurte om når jeg ønsket å komme- sa jeg at jeg gjerne ville komme for å få bekreftet graviditeten og fikk da time på torsdag. Litt greit å få hilse på den nye legen også, har ett bytte igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...jeg får ringe fastlegen å høre hva hun sier.. har mange spørsmål, og hadde vært kjekt å få bekreftet graviditeten (selv om to positive tester egentlig er nok), men kan ikke helt fatte at jeg er gravid enda... Trodde det skulle ta mye lengre tid, men "fikk det til" på første forsøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...