*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Fint;) Men ikke min favorrit!
WP-TLogPeanut Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Kjempefint Dattra til ei venninne heter det så søtt synes jeg
BettyBoob Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 er litt sånn : christian + en "e". Heller Christine, Christina eller andre versjoner
peonererfine Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Ganske fint, syns kanskje Kristiane er hakket finere.
Sylteflesk Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jeg synes det er litt jålete. Også tenker jeg på boka og filmen om Christiane F som var skremselspropaganda mot narkotika i min ungdom. Christiane var en narkoman og prostituert jente i Berlin.
☆Monkey Business☆ Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har et tantebarn som heter Kristiane, forbinder det selvfølgelig med henne da, hun er en liten villstyring hehe. Men synes det er finere med K enn C.
FrøkenSprøken Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Kjempefint! Gøy med navn som er gode og norske, og som ikke "alle" heter. Men tror jeg også liker Kristiane bedre, da det er det opprinnelig norske navnet, og ikke den "snobbete" varianten etter unionen med Danmark. Men begge deler er fine:)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Synes personlig at Christina er penere som nevnt over her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå