Gå til innhold

Truseprinsesse 3 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har samme greie på gang vi. Jeg tok også en test som ble negativ. Da jeg skulle kaste den dagen etter, var den plutselig svak positiv. Tok en ny test to dager senere. Den er negativ med noen få blå prikker der den positive streken skulle ha gått. Rare greier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt noe klokere?

Skrevet

Heisann.

Så fint at vi er flere!

Jeg tok to tester i dag, men begge er negative. Jeg skjønner ingenting. Har IKM først i dag og tanta er ikke her enda, men skjønner lite av dette opplegget. Har ikke hatt mensmurringer så det kjennes ikke ut som tanta er på vei heller. Har hatt litt stikninger og masse kvalm de siste dagene, men det kan være pga at jeg har reist litt?

Har du noen symptomer? Når har du ikm?

Skrevet

Ingen symptomer, men hadde ikke det så tidlig forrige gang heller.

Ikm i går. Men nå er visst mensen på vei:-(

Skrevet

Huff, så kjedelig da. Sitter egentlig bare og venter på den jeg også. Veldig skuffende..

Skrevet

Æsj ja... Har du barn fra før? Vi har en gutt på 2 år. Han satt på første førsøk.Nå går vi inn i 4.pp. Trodde liksom det skulle klaffe like fort denne gangen, men nei...

Skrevet

Nei, jeg har ikke barn fra før. Trodde det kom til å gå så fort jeg også. Men jeg kan jo like gjerne være infertil. Har jo ikke peiling på hva som skjer der inne, men jeg har er jo i den mest fruktbare alderen, aldri syk, slank og ingen plager. Skjønner ikke hvorfor det ikke går. Er jo bare ferdig med tredje prøveperiode jeg også, men det er så sliiitsomt. Du er heldig som har et lite barn da. Hvilken måned er han født?

Skrevet

Gutten min er født på lille julaften:-), altså i desember!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...