WP-TLogPeanut Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Og hu ble såå glad!! "koooan" roper hun,klapper i hendene, og nekter å ta de av på en time etterpå ..... hehe,snakk om å være takknemlig Gøy!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Så gøy når dem får noe som dem blir så glad for.. Min lille snupp på 19 mnd skulle bytte noe lego han fikk 3 av til jul i dag, og det tok han ikke 2 sekunder å bestemme seg for hvilken han ville ha.. Politibåt! :-) Han bærte den bort til kassa selv, og hadde nesten ikke råd til å låne den vekk til dama i kassen så hun fikk slå den inn. Har ikke sett på de andre lekene sine i hele ettermiddag :-) Kjempearti!
WP-TLogPeanut Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Åå herlig :DD de kan være ganske så bestemte på hva de skal ha ja snedig
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Prinsen min er like sta og bestemt som mamman sin han stakkars ;-)
snuppelure 74 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Så morro da Alltid stas med nye sko her også ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå