babyboyღaug07 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Vi har en liten svak lampe som vi har på hele natta...det har vi gjort siden gutten kom til verden.. Han er strax 5 mndr... Burde jeg begynne å slå av lyset slik at han venner seg til mörket? Hvordan gjör dere det?
Mammapudding Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Vi sover med nattlyset på..syns det er enklere enn å slå av og på lyset når hun skal ha mat. Hun er vant med å sove i mørket også, for når hun ligger i vogna så blir det ganske mørkt. Kommer ikke til å venne henne med å sove med lyset av, om hun ikke vil sove uten lys når vi flytter henne på eget rom så skal hun få en nattlampe:)
Alba44 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Vi har det helt mørkt. Syns han roer seg mer med det.
Snupi27 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 vi har det helt mørkt på rommet.. om hun vil ha mat på natta trenger jeg ikke lys. om jeg trenger litt mer lys bruker jeg en nattlampe jeg kjøpte på ikea.. ser ut som et lite spøkelse.. =)
Sol + spire Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Har det helt mørkt på rommet. Hun våkner mye mer hvis det er lys på...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 jeg har hatt lyset av hele tiden..men når eg har ammet har jeg skrutt det på... syns det er greitt slik for nå reagerer han ikkje når eg kjem inn på rommet så eg kan gjere vanlig husarbeid å gå inn og ut av rommet som eg vil uten att han merker det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå