Stratos med 3 barn Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Tipper dere tror jeg er gal På andre dagen er min 6 ukers gamle baby lagt kl 19,00. I går sov hun til 1 på natta før hun måtte ha matpåfyll Blir spennede å se hvordan det går i dag... Flere som begynte tidlig med rutiner?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Mini begynte selv! Han legger seg (stort sett) kl 21, og sover til morgningen etter, og det har han gjort siden han var like gammel som din omtrent
WP-TLogPeanut Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Tja.. vi hadde jo rutiner så å si fra dag en da Stelte og tok på pysj og slikt, og la ned... men så sov hun jo hele døgnet uansett på den tida
mams-til-tre Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Tulla vår begynte også med rutiner da hun var ca 6 uker, men det sklei ut etterhvert. La seg klokken åtte og spv helt til klokken to, men så begynte hun å bli vanskelig plutselig. Men nå er hun inne i rutiner igjen. Legger seg klokken åtte, våkner igjen en time etterpå for å få påfyll av mat, så sover hun til klokken to på natta. Deilig med kvelder uten barn... Man trenger jo tid til hverandre ogaå.
Blue Lady Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jepp samme her i huset! Mina begynte å tulle med leggingen når hun la seg samtidig som meg, så da fant vi ut det var bedre og ta "tulling" kl 1900 enn kl 2400 på natta. Gikk kjempefint! men alle på barselgruppa mener jeg en gal og fører militær-regime over henne *fnis*
Heaven har født::) Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Heia. Vesla her begynte å sove hele natten da hun var 4 dager gammel. Til å begynne med la hun seg 22.00,og så la jeg henne et kvarter før hver kveld til vi endte på kl 20.00. vekker henne kl 0800 på morgenen de dagene hun ikke våkner selv. Nå legger hun seg mellom 19.00-20.00. Deilig med rutiner og nattsovende barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå