mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har ikke satt meg det som mål. Men det har blit så mye snop, godteri og kaker i jula og nyttår. At jeg MÅ slutte ellers ruller jeg til føden til sommern... I hvert fall kutte litt på det... Det er jo så godt, mmmmmmm Får litt dårlig samvittighet også. Er ikke lett dette her...
bittelill Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skal trene 3 ganger i uken... usj på tide å ta tak i det ja. Jeg var flink til å trene før men har bare mistet all motivasjon. Jeg også vil helst slippe å rulle til føden
polarn & pyrene Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jag hadde et nyttårsforsett for noen år sidenog det var å ikke ha nyttårs forsetter. Og det har jeg fakstisk klart å holde også. Så ingen forsett her i huset på meg nei.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Hehe...det var akkurat det jeg gikk inn på denne tråden for å skrive Mitt nyttårsforsett er å ikke ha nyttårsforsetter ) Har også hatt det i noen år nå og det er helt genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå