Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kåssen kan jeg merke at jeg har fått vann i kroppen???

Syns benene mine er litt opphovnet av og til og får skikkelig merket etter sokkene.... hhhmmmm....

Føler også at lårene mine har blir litt store i det siste på kort tid....

Spiser heller ikke så mye i det siste, og går mye i løpet av dagen...

Skal til jordmor neste torsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du ringer? Passer de enda?

Jeg er 37+ 5 og måtte ta av ringen min i romjula. Da var det nok og nå har jeg litt pølsefingre :-)

Skrevet

Ja bruker forlovelsesring.. begynner å bli trange ja, problemer med å få den av.... er veldig nummen i leddene i fingrene også....

Skrevet

Når jeg trykker på leggene mine, blir det dumper i dem. Har en del vann ja...

Skrevet

Jeg har et kjempesøkk etter sokkestrikken etter en time, og tærne mine ser ut som sossiser.

Klemmer jeg på leggbeinet får jeg også et kjempesøkk. Har 2+ på ødem, 135/85 i blodtrykk og 1+ på proteiner i urinen.

Må nok passe meg litt. er 37+2.

Skrevet

Åssen måler di ødem??

Legen har spurt om jeg har hevelse, men eg he svart at det vett eg ikje... så he han ikke gjort nåe mer, trudde dei skjekka det uansett....

Skrevet

Legen min pleier å trykke på leggen min på hver kontroll

Skrevet

hhmmm... merkelig at han ikke gjør det på meg.... men før høre med jordmor neste torsdag, håper ho tar det alvorlig å ikke bare overser det som legen....

Skrevet

Åssen beveger vekta di seg, da?? Jeg gikk plutselig opp 9 kilo på kort tid, og så like plutselig ned 6 kilo på et døgn etter en stund. Måtte inn til sjekk, og fikk til forklaring at det måtte vært vann, selv om jeg ikke følte meg så veldig hoven... Er høy med lang kropp å fordele det på, da...

Skrevet

Har godt opp 3-4kg på 3 uker.... har ikke lagt på meg så mye på kort tid før.... og spiser ikke så mye heller.....

Skrevet

Vann i kroppen alene er uansett ikke farlig for verken deg eller baby. Får du mye, og de lurer, sender de deg bare på en sjekk. Jeg var på sykehuset, og tok masse tester og ultralyd, og alt var fint. Så da var det ikke noe å gjøre med det, og det var ikke farlig...Hør med jordmor du, er helt sikkert i orden:-)

Skrevet

Takk for svar jenter :o) Dere er snille...

Skal høre med jordmor, er sikkert ikke så mye vann jeg har....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...