Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 hadde dere lik mageform eller ikke ??? og hjerteslag var de llike ?
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Med meg var det nokså likt både med hertelyd og form på magen. Har ikke tro på det der med "guttemage" og "jentemage". Da skulle jeg hatt to gutter, he he :-)
Fjompeline Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Hjerteslagene husker jeg ikke fra tidligere kontroller, så det aner jeg ikke. Denne gangen vet vi at vi venter jente, og har fått høre mange ganger at jeg har "jentemage", så det stemmer forsåvidt. Men jeg tror det er tilfeldig: denne jenta har ligget i tverrleie lenge, så da er det jo ikke så rart at magen er bred og ikke spiss (som den var med gutta mine)...
tiltiderensom Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Har jente, og venter gutt denne gangen...sa de på ultralyden da:) Jeg er slankere og magen mindre og spissere denne gangen. Sist gikk jeg opp 14 kg, denne gangen har jeg gått opp halvparten, og det er to uker igjen til termin! Hjerteslagene har värt nesten likt, kanskje litt lavere. Ellers kjenner jeg baby bedre utenpå denne gangen, og han har värt veldig aktiv hele tiden. Ellers har jeg opplevd det ganske likt som sist. Kvalm med oppkast i starten og fin ellers. Men om det er kjönnene som gjör magene så forskjellig er jammen ikke godt å vite!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har en gutt fra før og da jeg gikk med han hadde jeg skikkelig struttemage. Og bare mage. Denne gangen har jeg ei jente inni og magen er mye mer firkanta om jeg kan si det sånn. Og jeg har fått mer rundt livet liksom. Folk sier jeg har jentemage og familien påpeker stadig at jeg er helt lik mamma da hun gikk med meg )
MegOgAlleMine Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Magen er i grunn ulik alle tre gangene. Har bare blitt større og mer gravid for hver gang. Hjerteslagene nå ligger mellom 130 og 140, og det tilsvarer visst nok gutt. men ultralydene sier jente. Hadde høyere hjerteslag sist, og da var det gutt Har jente og gutt fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå