Gå til innhold

Jenter - husker dere meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt nytt år alle sammen!

Jeg har ikke stort med oppdateringer å komme med, bortsett fra at jeg har bestemt at vi skal kutte ut svingen fra april...Om sambo er helt enig er usikkert, men jeg har fortalt han det. hihi

Men før den tid er jeg nødt til å få gjort en operasjon. Gruer meg masse, faktisk så masse at jeg ikke har greid å snakke med legene om det ennå... Men nå må jeg bare få gjort det i januar så jeg rekker å bli operert innen april...

HÅPER VI ALLE KOMMER OSS TIL BLI GRAVID OG TRIMESTERSIDENE OG KANSKJE DIB I LØPET AV ÅRET!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hellu har sett deg her inne og sånn når jeg begynte her inne ja hehe...

jeg er enig med deg på det siste der att vi kan møtes på bli gravid og trimmester sidenen... håper det skjer for oss alle ja =)

sorry at jeg spør men åsen opperasjon må du ha? er bare nyskerig jeg men trenger ikke og svare vis du ikke vill..

godt nytt år foresten.. klem..

men sa typen noe spes når du sa til han når dere slutte og hoppe av i svingen eller?

Skrevet

Selvsagt husker jeg deg :)

Blir veldig spennende fra april da! Får håpe han er med på det, og at det klaffer fort for dere!

Får håpe operasjonen går bra! Snakk med legen og sykepleier, de kan gi deg råd og hjelpe deg slik at du ikke får angst!

Ønsker deg lykke til! Og hold oss oppdatert

Skrevet

Jeg har ødelagt korsbånet for en lang tid tilbake.. Og hvis jeg ikke syr det sammen igjen så vil kneet bli ødelagt av slitasje etterhvert..

Han sa bare nei slik han pleier. Men jeg har sagt det flere ganger etter det og da har han ikke sagt noe som helst...Så vi får vente å se..

Skrevet

er enig med ine jeg... ho kunne ikke si det bedre for meg hehe klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...