Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppen på 5 mnd har ikke spist mer enn maks 50 ml mme i dag:(:( han nekter å spise. kun vann som går inn.. han er ikke slapp og har ikke feber.. noen tips til hva det kan være noen?? eller hva jeg kan gjøre? han må jo spise hvis ikke kommer han jo til å holde det gående i hele natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så fortvilende!! Vanskelig å si hva det kan være... Tenner? Noen som får dårlig matlyst da har jeg forstått... Er det eneste forslaget jeg har akkurat nå iallfall... Men hjelper til å dytte opp innlegget litt så kanskje flere ser det:) Håper du får i han mer mat før det er leggetid...

Skrevet

han fikk to tenner for ca en mnd siden men kan liksom ikke se at det er flere på vei heller.. fikk i han litt fruktmos i alle fall. 4 skjeer.. ikke mye men litt. sover godt foreløpig så vi får se....

Skrevet

har samme problem siden en måneder siden , han drikker bare 50 ml hver 3 timer . før drakk han 120 ml.og legger ikke på seg som før .han er i god form, han drikker 40 ml eller 50 ml og begynner å bli grinete og nekter, vet ikke hva problemet er, han er 3 1/2 mnd nå.

Skrevet

fy f i natt var et rent helvete... har våken 5 ganger fra midnatt til kl 06.00. skulle ha mat hver gang men spiste ikke mer enn ca 10-30 ml hver gang... uff godt vi skal til helsesøster i dag...

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd har hatt flere perioder allerede hvor hun ikk spiser. Et par ganger har det vært på grunn av forkjølelse, men de andre gangene kan jeg ikke forklare. bare spisenekt. Barn er rare rett og slett..... kan jo hende han brygger på noe og har mistet matlysten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...