Smellkyss Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Er i uke 31 og har de to tyngste måendene igjen foran meg. Merket det de siste dagene med en aktiv 2 åring og en mann som jobber turnus. Jobber 50 % men er mye alene med sønnen min som går i barnehagen. I går skulle jeg løfte han og holdt på å gå rett i bakken! Har så lyst å gå ut og leke og herje i snøen, men vet at jeg ikke klarer å dra han på akebrett opp og ned bakken o.l. Kiropraktoren nevnte i dag at det ikke var like stor fart på meg lenger som da jeg begynte å gå til han.He he........Mannen min er heldigvis veldig hensynsfull, men man blir litt ekstra sårbar når man er litt sliten. Gleder meg til neste vinter, da blir det herjing i snøen!!!! Noen flere som er rundt 31 uker som synes det begynner å bli litt tungt? Må jo se komisk på det også da:-)))
mamma`n til nurk Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jepp... er i uke 32, og jobber 100% i barnehage..på uteavdeling. Blir sliten og andpusten bare av å få på termodress og støvler. For så å vandre skog og mark etter smårollinger nesten 8 timer om dagen. Har heldigvis fått litt tilpassing på jobben, og har to dgr i uka på "vanlig" avd. Hjelper litt på ryggen. Vet ikke helt om jeg synes det er så morsomt, men mine kolleger ler rått og hjerteløs hver gang jeg tar på meg støvlene....puster og peser kanskje litt for høyt;) Men, men, skal vel prøve å holde ut noen uker til:)
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 ja tenkte på det i dag,gud så fort ting forandrer seg,har og er veldig liten (i magen) ikke akkurat som person..hehe,men nå er alt så tungt...har ein 3åring som eg klarer og løfte enda da men det blir verre og verre...er i uke 31 eg også ca(tror eg)kommer meg ikke inn på -Min Egen Side lenger så eg får ikke følt heilt med:) ja vi får ta det igjenn til neste vinter;) lykke til videre...
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ja, det har skjedd noe "plutselig" de siste ukene. Var da temmelig rask i kroppen før jul. Nå er det bare sorgen ...
Scott76 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 JAAAA!!! Er i uke 32, og tenker at herregud, det er to måneder igjen, og jeg peser som en hval allerede, det føles som innvollene mine har for liten plass,og jeg blir sliten av ingenting. Alt nedenfor knærne kan jeg bare glemme!! Blir litt stressa når jeg leser at babyen skal legge på seg et par kilo til før den skal ut:)) Men men, premien i andre enden er vel verdt det:)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 I uke 34 sa det *puh* her... Mister pusten ved den minste ting, og det er tungt å bære beina opp trappene... Ja, ja...30 dager gjenstår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå