phantomet Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 er nå på vei til Riksen. Fikk en telefon fra Plutseliten for en stund siden, der hun fortalte at de var blitt kontaktet av sykehuset etter at en del svar på prøver var ferdige. Nå var de på vei til Riksen for innleggelse, mange flere prøver, samt for å få vite resultatene av de prøvene som allerede er tatt... Den lille matte gutten hadde en blodprosent på 3, noe som virkelig sier at det er noe galt med ham. Det var en tydelig preget og trist mamma jeg snakket med på telefonen. Hun gjør alt hun kan for å holde motet oppe og for å være sterk og tapper. Ba meg informere dere her inne om tingenes tilstand, og si at hun av forståelige grunner ikke blir å være på nett med det første. Jeg holder dere oppdatert dersom jeg får vite mer. Sender gode tanker og energi til den lilel syke gutten, mammaen og pappaen hans, som nå er på sykehuset.
strikkballen Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Uff, dette var helt forferdelig å lese. Får helt vondt og tårer i øynene. Håper virkelig dette går bra, og at det ikke er så alvorlig som det ser ut. Stakkars, stakkars plutseliten og den lille gutten hennes! Hvis du har kontakt med henne, send henne og gutten en stor, stor klem og hils fra meg, og si at jeg tenker på dem og ønsker dem alt godt!
Gummelillan Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Stakkars liten Plutselitengutten!!! Og Plutseliten! Akkurat som om hun ikke har opplevd nok de siste månedene?!!!! Hm, sinnadamen fra i dag tidlig blir plutselig leisegdamen... Hils henne så masse fra oss når du snakker med henne. Jeg krysser alt jeg har, ber bønner og mobiliserer alle sterke krefter for at dette skal gå bra for de!!!!
Reveenka Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Nei og nei! Dette var både trist og skummelt å lese. Du må selvfølgelig hilse så mye når du snakker med henne neste gang; håper dette er noe som lett kan rettes opp igjen. Krysserfingrealtjegkan.
Trollmora Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Stakkars lille Plutselitengutten og resten av familien hans! Får vondt inni meg. Hils henne masse og jeg skal krysse fingre for at de finner ut fort hva som er galt og kan starte behandling med en gang!
Travelmor Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Det var trist å lese dette her phantomet. Veldig fint at du informerer oss om hva som skjer. Synes at plutseliten gutt og mammaen hans har hatt nok nå. Hun er virkelig en tøff dame, som tross alt det hun kjemper med - alltid har et godt ord til oss andre. Tenker på dem og håper, håper at den lille gutten blir frisk.
♥Snulder Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Å stakkars Plutseliten-familien!!!! Kjære vene.... kan ikke forestille meg bekymringen! Jeg håper med hele mitt hjerte at det er problemer som lar seg løse på grei måte!!!
Karomamma Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Oi, nå fikk jeg en stor klump i magen! Hils så masse til Plutseliten når du snakker med henne!! Sender mange tanker og klemmer
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Å nei... stakkars lille venn. Det høres ikke bra ut. Uff, nå ble jeg så bekymra for ham og familien.. Du må holde oss oppdatert og hilse masse hvis du hører noe. Skal tenke på dem fremover! Sender masse styrkeklemmer til lille plutseliten
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Bønner og varme tanker sendes den lille familien... Kan bare prøve å tenke meg hvor redde de er akkurat nå.
Natteravnen* Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Sender masse god bedring tankar til heile plutseliten familien, håper alt går bra med vesle gullet.
Ronja65 Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Stakkers, stakkers plutseliten familien og go gutten. Nå får vi bare håpe på det beste. God bedringsklem fra meg også.
frøydis m/ 4 Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Sender varme tanker og bønner for hele familen. Man blir hjelpeløs når barna er alvorlig syke. Stor klem
Anonym i dag Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Huff dette var trist og lese, min eldste sønn hadde også blodprosent på 3, dette er mange år siden, tok mange prøver, begynte med jern osv, han kom seg og virusen gikk over, god bedring til lillegutt, mange tanker til mammaen og pappaen.
Tiggywinkle Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Huff og huff, ingenting er så ille som når barn er syke. Dere er i tankene mine, Plutseliten... Varme klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå