Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 pris??? epletre dersom de har hage... service, kardemommeby eller karius etc fotballkjede mansjettknapper m/skjorte slipsnål sparebøsse bøker i "den store, hvite"serien bestikk
Makka Pakka Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Barnebibel Smykkeskrin, gutter får jo også litt smykker.. Eventyrbok/sangbok Slipsnål Kniv Sølje til barnebunad
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 sølv lomme kniv med gravert navn.. stjernetegnsmykke..
mams-til-tre Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Hva med ett kors-smykke? Det er jo sååååå fint!!!
litakine og Theodor Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 hva med praktiske gaver? det satt jeg pris på, for sølv og lignende får man liksom ikke bruk for. Fikk en baby/barnesaccosekk fra barnas hus som jeg likte veldig godt, ellers var tripp trapp stolen veldig fin (men kanskje litt i dyreste laget). Den store ole brum boken (finnes og i knerten, alf prøysen og en annen jeg ikke husker) Fikk gravert turkopp og fat i tre. Og aller best likte jeg maleriet av nrk bamsen teodor, med Theodor i store bokstaver. Var der jeg hentet inspirasjonen til navnet, noe mamma viste, og fikk en kunstnervenninne til å male et bilde til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå