Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har to skjønne unger på 2,5 år og 6 mnd, en mann som elsker meg osv osv... MEN. Føler det stort sett er jeg som har ansvaret for alt, unger, hus, jobben, regningene. Har siden minsten kom til verden ikke sovet en hel natt, og det tærer på. Ikke vil han ha noe annet enn puppen heller. Vet jeg burde være glad for at han tar puppen, og er jo det og da, men han kunne så gjerne tatt flaske i ny og ne, og gjerne begynt å spise fast føde. Jeg savner å være alene litt. Bare noen timer uten noe som helst ansvar for noe. I Februar reiser gubben til USA i 4 dager. Greit nok at det er "jobbreise", men hva med meg? Jeg blir jo sittende her med unger, hus og jobben helt alene. Han hadde en lignende reise i oktober. da var han borte ei uke.. Synes det var tungt,men det gikk.. Men må egentlig si jeg gruer meg til han drar... Gleder meg til den ungen tar noe annet enn puppen. Da skal jeg reise bort noen dager og bare slappe av og tenke på meg selv. Svigermor mener at alle ferier burde være familieferier, og det at jeg vil reise bort alene er bare tull. Men akkurat nå bryr jeg med katta oppi det. Jeg synes selv jeg fortjerner et par dager med helt fri fra alt.... Måtte bare klage litt.....
olivers mamma Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Godt å høre vi er flere som har det slik! Jeg har bare en gutt jeg da, men gleder meg til å få bare en kveld for meg selv. Å svigermor skal du bare overhøre, de har meninger om så mangt:)
HDEO Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Huff, det høres slitsomt ut! Krev mer av mannen din! Det gjør jeg.. he he! Vi er jo to om å få barn, derfor må begge hjelpe til like mye. HAr selv ei på 3 år og en på 11 mnd. Den minste våkner fra 10 til 15 ganger hver natt. Mannen min må ta annenhver natt selv om han skal på jobb, ellers hadde jeg blitt gal. Drit i svigermor, tenk på deg selv. HAr du det godt, har familen det godt også. Får du deg noen dager fri, har du mer overskudd til barn, mann og svigermor! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå