klumpen og gullet Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er 35 pluss 4, og har hele tiden trodd jeg kommer til å føde før tidlig. Nå "kjenner" jeg ting stadig vekk, men tenker at kanskje jeg innbiller meg ting? Jeg tror at hver minste kynner har noe for seg, og vent litt, er ikke det bittelitt nedpress jeg kjenner, eller antydning til mens murring....? Holder på å bli sprø av meg selv og min livlige fantasi!!! Visst er det vel sånn at hvis noe er på gang, så er det IKKE til å ta feil av? Eller er det flere utålmodige damer der ute som sitter og ni-kjenner etter signaler fra kroppen sin? =)
Ein T Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jepp. kjenner etter hver eneste vondte.... hehe vil ha vondt lixom er 4 dager på overtid også da, så nå MÅ det skje noe. å vente er det verste som fins
Erisa* Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Heisann! Jeg er 37+6 og tror egentlig ikke jeg kommer til å føde før noen dager over termin. Men allikevel: her sitter jeg og tar tiden mellom kynnerne (som er helt vanlige kynnere, slik jeg har hatt siden uke 20...) Føler meg litt teit som ikke klarer å slutte å håpe at det skal være en fødsel på gang, for det er nok litt vel optimistisk.. Tror nok at når det først er noe skikkelig som skjer, så forstår jeg det av meg selv;) Men men, jeg får vel sitte her og være hypokonder - godt å se at vi er flere!
klumpen og gullet Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Godt å høre ja! Har aldri vært no hypokonder av meg, men dette er jo "vondter" vi vil ha da! =) Håper på en måte ikke det skjer no idag, for jeg skal ha ansiktsbehandling og massasje imrgn formiddag...
lise78 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Kjenner meg absolutt igjen ja! Er 36 pluss 2 dager. Siden jeg ikke helt kan stole på meg selv når det gjelder vurderinger av kynnerne lenger.. he he , venter jeg på slimproppen...
Fjompeline Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Tror det er ganske vanlig- og i alle fall her inne på forumet;-) Annenhver tråd handler jo om "Vondt i magen, kan det bety noe?" "Kynnere- noe på gang?" og "Var dette slimproppen?"- hvis det da ikke er spørsmål om (håpløse) råd for å få ting i gang... Så det er nok en del overanalyserende damer der ute! Som fjerdegangs må jeg jo smile litt av det, det hjelper jo null fra eller til å sitte og vente/føle/kjenne etter hele tiden. Men jeg flirer ikke for mye altså, var sikkert like ille selv første gangen, hehe! Men som et lite tips kan jeg si at både nedpress, kynnere, murringer og diverse annet er helt vanlig i slutten av svangerskapet, det behøver ikke bety noe som helst. Jeg går rundt slik selv for tiden, med masse rare vondter og ømheter, men klok av skade venter jeg med å innstille meg på fødsel til jeg VET ting er i gang (og tro meg, når det virkelig er i gang, så forstår man det!). Ellers blir man så skuffet og lei... Lykke til, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå