Gå til innhold

Fort gjort... He he!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte visst ny vinkelsofa i skinn og nytt sofabord, vi... Farlige greier med salg :-/ ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....artig med salg ja! Hvilken farge tok dere?

Grattis med nye møbler. ;o)

Skrevet

Mørkbrun... Matcher best med resten.

Får de dessverre ikke før i slutten av mnd - utålmodig!

Skrevet

Hehe...syns ikke det var så lenge å vente egentlig, som regel er det over 6 uker leveringstid.

Ser forresten at småtten din har bursdag samme dag som mannen min, fin dag det! :o)

Skrevet

Ja, det er en flott dag ;-)

Hadde egentlig termin den 2. januar da, men...

Er ikke lenge, men jeg vil ha de NÅ ;-)

Skrevet

åååå heldig =)=)

jeg har kjempe lyst på mørkebrun vinkelsofa i skinn..

fyyy søren..

typisk at man må vente da,jeg hater det..

Skrevet

tror det blir ny sofa på oss imorgen også:) har nesten gubben på gli nå. var dere på skeidar?

Skrevet

Nei, Bohus. Kikket på Skeidar også, mye fint der!

Skulle egentlig bare ha bord, men så fant vi ut at da kom gamlesofaen til å se så trasig ut ved siden av. Kremt ;-)

Skrevet

He, he - grattis med nye møbler - det er deilig å få litt nytt:o) Vi skal rundt å se på baderomsfliser, innredning og dusjvegger i morgen...skal pusse opp badet:o)

Skrevet

Herlig! Det gjorde vi i 2004, så det er relativt nytt.

Skrevet

jeg får være litt ekstra go og snill ikveld så blir det kanskje ny sofa på meg til helgen og;) håper de har på lager da..er super kjett å vente ja

Skrevet

Tihi....fort gjort, ja. Gratulerer med nye møbler :-). Skjønner kjempegodt at du ville fått inn møblene i dag, jeg. Jeg er ille sånn. Når noe skal skje, skal det skje NÅ. Helst i går ;-). Husker da jeg bestilte meg ny mobiltelefon og måtte vente flere dager før jeg fikk overføre simkortet... Gikk bare og trippa, jeg.

Skrevet

Vi skal pusse opp før vi selger, så vi får ikke nyte den nye badet så altfor lenge...men skal gjøre det enkelt og billig. Samboers far har våtromssertifikat, så det er jo veldig greit - sparer mye på det;o)

Da vi bestilte ny sofa fra Living for noen år siden var det 16(!) ukers leveringstid...så da høres det ikke så lenge ut med 6...men det er kjedelig å vente uansett;o/

Skrevet

Stilig =) Vi har også den. Fikk den rett før jul!

Skrevet

Hehe, stemmer det! Glemte å svare på mld di... =/

Grattis med ny sofa og bord! Føles godt med noe nytt! Hvertfall når det er på salg.. ;)

Skrevet

Å, gidd du kjøpe en til oss også neste gang du er innom butikken, kunne trengt noe nytt vi og ;-)

Grattis med ny salong da!

Skrevet

Er den god da? Prøvesatt den, men hadde med to unger, så det ble litt masete ;-)

Skrevet

Ja, jeg syns den er god =) Litt uvant med skinn, blir litt klam i rompa hvis jeg sitter lenge. Vi valgte å kjøpe med buede armlener. Hva valgte dere? =) Du bør forresten kjøpe med deg slikt middel til å smøre den inn med. Den trenger visst det, for å ikke bli stygg fort.

Vi syns den er stilig, den gjør seg knallfint til våre cafelattevegger og lyse gulv =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...