-Diddelidu- med spire!! Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Nei, tror egentlig det er få som har det..
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har ikke hatt det....har ikke hatt tegn til blod på noen som helst måte jeg
☆twinkle twinkle Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 hadde det ikke første men andre gang hadde jeg.Men den andre gangen mistet jeg også..det er nok så forskjellig atte...
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Denne festeblødninga, kan jeg spørre om det er friskt rødt blod eller brunaktig? Beklager detaljer.. hehe, men jeg har null peiling!
Madamina Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 FIkk en fersk liten blødning på IKM dag med første barnet. Håper det er det jeg har nå, men tror ikke det. Er for mensaktig. Noen har også livmortapp som lett blør (f.eks ved samleie eller hard avføring).
Pooh Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Jeg hadde ikke festeblødning og kjente heller ikke at egget festet seg.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 når jeg var gravid, så hadde ikke jeg festeblødning og jeg merka heller ikke at egget festet seg.... tror d er veldig få som merker dette.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå