Jannamor Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hvordan kombinerer dere forhold og graviditet? Er det lett å pleie kjærligheten når man er gravid? Jeg trodde selv, og har sagt selv, herregud da, du er gravid, IKKE syk! Men gud og fader som jeg angrer på det nå. Nå sitter jeg her, trøtt som en strømpe trenger minimum 14 timer søvn i døgnet. Jeg klarer ikke matlukt, min mann må lage all maten. Jeg er kvalm og spyr hele tiden, og må ligge i ro på sofaen for å ike spy. Jeg har leddgikt, og leddene skriker i smerte m.m Kort sagt er jeg helt ubrukelig for tiden. Jeg har ikke sjangs til noe annet enn å overleve. For ikke å snakke om hormonene. Jeg vrir og vrenger på alt og kjefter og smeller. Jeg har aldri følt meg så ille i hele mitt liv. og ja jeg ser det sliter på min mann. Kunne ønske jeg orket, bare kanskje sette på en vaskemaskin, eller lage middag til han kom hjem fra jobb, men har ikke sjangs. Hva gjør man? Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jepp ! spøy og sov i 3 mnd, da hadde samober fått nok og da jeg så på toppen fikk blødninger gjorde han det slutt, er på boligjakt nå. Trodde jeg hadde funnet drømmemannen men.... Tar gjerne imot råd jeg også ! er nå på bedringens veg og i 50 % jobb igjen. Hadde imidlertid ikke helt planlagt å bli alene med babyen da ..Vil jo gjerne være to både rundt fødsel og etterpå... Det gjør vondt..
Jannamor Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 ojojoj. Da skal jeg ikke klage. Dette hørtes virklelig forferdelig ut!!! Føler med deg. Men da har du det bedre uten (jeg vet det ikke er noen trøst, men alikevel sant) Hvordan skal man klare våkenetter og liten tid til hverandre, hvis man ikke klarer tre månder med syk kone? Jeg vil så gjerne at min kjære mann ikke skal slite seg ut. Jeg vet han vil gjøre alt for meg. Helt til han selv stuper. Trist og godt på engang.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 prøv å behold perspektivet iallefall, for meg er det en periode hvor ting kanskje er mede mindre overskudd, sikkert hos dere også, men noen, (som min sambo) klarer ikke se at livet går i perioder som endrer/bedrer seg.. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå