Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet om det er mulig å starte på denne FØR fødsel, altså i dagene rundt termin?
Totettitett Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 de må nok tas under/etter fødselen ja, men det er vel opp til mannens arbeidsgiver å avgjøre.
mamman t o.a Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 har alle pappaer krav på det??? her har han ikke krav på pappapermisjon for jeg er student og ikke får jobbet opp noe permisjon... så har lurt på om han har krav på noe i forbindelse med fødsel... hvis ikke må han prøve og ta ut ferie da,så han får være sammen med oss noen dager han også... i fjord sommer var han hjemme lørdager,ellers på landeveien.... men da kunne jeg være med,blir litt værre med lite nurk det ja
natalina Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Fars 2 uker etter fødsel er ikke med lønn =0( .................... hvis man er heldig og har en snill arbeidsgiver kan det hende at man ikke blir trukket i lønn.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 I det offentlige er det som regel med lønn, og uavhengig av mors inntekt i motsetning til vanlig pappaperm.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Samboern min jobber i kommunen og har 2 uker fri med lønn i forbindelse med fødselen ) Gleder meg til han skal kose seg hjemme med oss )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå