MiPE Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Her om dagen satt vi alle 4 (mor, far, 2,5 åring og baby) på badet, da pluttselig eldste gutten sier FY FAEN mens han kaster buksen sin i veggen. Han sa det 2 ganger. Vi ble så paffe at vi ikke kommenterte det. I dag sa han det igjen, og pappan sa at sånn sier vi ikke. Han har sagt "dumming" lenge, og selvom vi sier at det sier vi ikke til folk, så sier han det bare mer. Noen som har forslag til hvordan vi skal slå ned på dette?? Vi passer på vår egen språkbruk men har tydeligvis glippet.... arg..
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Når han banner generellt så ignorerer du ham, og hvis han banner mot deg så misforstår du ham med vilje. Noe a la: "Faen, mamma! " "Bananen?" "Faen!" "Klovnen? Hvorhen ser du en klovn??" "Nei, MAMMA! Fae.., ach nevermind" *dilter bort*
Himmel og hav Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Herlig Marikanari! Og jeg er helt enig med deg!
MaaneMannen Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 ...ingenting å bekymre seg for...det første ordet sønnen min sa var "jækla". Hadde besøk av mor mi og hennes samboer fra Lofoten, som var litt løsluppen med ordet "jævla". Ja, ja...glemte det heldigvis så fort de hadde dratt. Han var 9 mnd da...til høsten begynner han på skole, tida flyr, gitt....
MiPE Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Åhhhh takk for svar... Jeg synes også det var godt forslag med å ignorere og misforstå! Skal bli litt morro for mor og far å teste ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå