sorlandet Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har sett mange innlegg fra folk som har testet både en, to, tre og flere ganger, ennå testene er positive. Kan dere si meg hvorfor? Ikke meningen å kritisere, er bare nysgjerrig. Det koster jo ganske mye med en test da... Jeg testet to ganger selv denne gangen, men da var den første negativt, og siden jeg et par dager etter følte meg kjempegravid og TR ikke hadde kommet, så tok jeg ny test som var positiv.
Supermamm Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Denne gangen testet jeg bare en gang. Hadde en cb digital så det var ikke tvil om resultatet. Trengte da heller ikke å teste hos legen. Første gang jeg var gravid testet jeg ikke mindre enn 4 ganger. Første testen trodde jeg ikke på og dro rett på apoteket og kjøpte en dobelpakke. Tok begge disse for å være helt sikker + en hos legen 2 dager etter kanskje mest for å overbevise meg selv om at jeg faktisk var gravid. Alle lyste knallrosa så det var aldri noe tvil altså, men det var overhodet ikke med i planen at jeg skulle være gravid, he he: )
-prøverpånytt- Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Første gangen testa jeg 3 ganger.Ble så glad for at den endelig testa positivt etter 20 pp at vi bare måtte teste igjen og igjen!!!Har med lykke og spenning å gjøre trur jeg og for å forsikre seg om at svaret viser det samme flere ganger.Som du selv skriver så gjør det jo ikke alltid det. Andre gangen testa jeg 2 ganger.(sånn for sikkerhetsskyld!)
mamma til tre prinsesser Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 tror kanskje det har litt med hvor mye du har slitt for å bli gravid. jeg er nå gravid etter prøverør, og har testet ikke mindre enn 8 ganger på en uke, alle har vært positive. hehe. men det er så fantastisk å endelig få se den berømte andre streken som "alle andre" har fått se, at jeg må gjøre det om igjen å om igjen. har heller ikke gått opp for meg enda, at jeg endelig er gravid, så jeg må ha ny bekreftelse fra tid til annen. har forresten kjøpt testene på nettet, så de var ikke så dyre, å når jeg første har de må jeg jo bruke de opp. har ikke tenkt å få bruk for de igjen på minst et år.
mamma`n til nurk Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Testa 2 ganger for den første var svak, og jeg torde ikke tro helt på det, så da testet jeg en gang til.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Dette er mitt andre svangerskap - syns det var like morro å få positiv test denne gangen også. Tok sikkert 8 tester, pluss at jeg brukte opp alle EL testene mine også, som viser positiv når man er gravid! Ble aldri lei av å se det etterlengtede krysset.....
Labambie Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Hehe! Jeg testet 6 ganger på samme dag,rett og slett fordi jeg ikke trodde det jeg så.. Jeg klarte ikke å få det til å gå opp for meg at det faktisk var sant... Mitt første svangerskap da..
Trulte76 Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 med nr 1 testet jeg bare en gang.. nr 2 testet jeg 3 ganger hehe..fo jeg greide ikke helt å tru hadde det gikk an to ganger på rad å bli gravid på 1 forsøk ble det med nr 1 også så med denne testet jeg 2 ganger fordi jeg hadde bestilt to tester..og kunne like greit dobbelt sjekke med den andre testen...gravid igjenn på 1. forsøk..så skjønner ikke helt hvordan jeg får det til passert 30 er jeg også nå Men sitter her og greier ikke helt å tru jeg er gravid enda hehe er 6+4 idag
sorlandet Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2008 Det var vel kanskje disse svarene jeg hadde regnet med å få. Har nettopp sett Knocked up, og hun må jo ha testa sikkert 50 ganger, men det var vel på grunn av det omvendte - hun ville ikke at det skulle være sant:) Søt film da:)
LilleStjerne Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Jeg testet 4 ganger fordi jeg klarte ikke helt å tro på at den var positiv. Jeg hadde brukt p-piller i 12 år og kun hatt en mens etter at jeg sluttet med dem. I tillegg hadde vi bare hatt sex en eller to ganger i løpet av den mnd. Klarte ikke å skjønne at det var mulig en gang. I tillegg til de fire hjemmetestene leverete jeg også urinprøve hos legen slik at jeg fikk det konstatert der også...
Supertea Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Jeg testet to ganger fordi jeg hadde to tester. Kjøpte en sånn CB pakke med to i. Testet først på ettermiddagen - positiv..! Kunne ikke tro det, så testet igjen morgenen etter sånn man skal gjøre for sikrest mulig resultat. Positiv igjen, så da var det liten tvil
2 tette - med flette Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Jeg testet også mange ganger fordi når man sliter så fælt med å bli gravid så tror man faktisk ikke på det når den endelig er positiv.. Så det var samboern min som pusha meg til å ta enda en test etter jeg hadde tatt 3 stk som ble mer og mer tydelige. Hadde forøvrig kjøpt testene på billige-tester.dk så de kostet meg 100 kr for mange mange tester, så kunne like gjerne bruke de opp Men om man kjøper på apoteket er det jo helt sykt om man tester så mange ganger !
Tresnartfire Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 "Er jeg gravid? Det må være en feil". Derfor!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Testet positivt hjemme på ettermiddagen,men for å være sikker på at testen var rett å ikke la jubelen stå i taket for så å bli skuffet,tok jeg med en urinprøve til legen også...Greit å dobbelsjekke syns jeg da!!Testene kan være feil,så jeg måtte bare teste en gang til for å virkelig tro på det...betalte jo ingenting hos legen for å få testa urinen,så i mitt tilfelle kosta hjemmetesten meg 100kr!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå