Denice Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 ..bruke 8000 på en uke i shalm el sheikh.. eller skal jeg ikke...? Så godt det hadde vært da... (gjelder vesla og meg+ en venninde)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 HAdde jeg hatt råd til det, så hadde jeg gjort det ja, uten tvil!
LizzyG Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Hadde jeg hatt råd hadde jeg helt klart gjort det.
Denice Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Funnet en nå til 10000 for oss alle tre....Hmm.. har penger og har penger fru blom... *kremt*
Gjest -<<- Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Nesj. Jeg hadde ikke giddet bruke så mye penger på en uke i et så utrivelig land. Men det blir selvsagt en smakssak. =)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har vært der, hadde en fantastisk deilig tur. Hadde jeg følt jeg hadde penger til det er det absolutt et sted å bruke de på!
Denice Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 Ehh.. Ja.. var det da. Blir vel den ene ferien da men.. fy som det frister!! Noen andre som kan anbefale andre steder? Nå?
Denice Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2008 Til en pris av 3995,- Høres dette bra ut? Reisen er med pyramidene reiser....og hotellet heter Sharm Reef.. "All inclusive: Følgende er inkludert i prisen: Frokost, lunsj, middag og drikke til måltidene serveres på hovedrestaurant. Snacks og drikke serveres ved poolbaren imellom måltidene. Poolbaren er åpnet fra kl: 10:00- 18.00 Lokalt øl og vin er inkludert. Alle drikke serveres i plastglass."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå