PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 knöttet på 2,5 år har fått lungebetennelse,og har fått pencilinkur,har fått i han kuren i 4 dager,men nekter plennt å ta mer!!!Har prövd ALT nå,blandet i brus,lokket med alt mulig, han spytter det ut,eller gulper det opp igjen,men han må jo ta det!har nå fått pencilin i tabelett form,men det går ikke det heller!!!!Har prövd å dele de å putte de i syltetöy,yogurt,og skive med nugatti,men den gang ei!hva skal jeg gjöre???noen med noen gode råd??helt oppgitt jeg:(
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 På legevakta fikk vi beskjed om å bruks sprøyte og tvinge det i halsen på lille her...men kan ikke si det var hverken hyggelig eller lett, nei...=/
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Du skulle ikke prøvd med en sånn sprøyte du får på apoteket? Og bare sprøytet inn.. Eller kanskje det ikke fungerer... Men, kanskje viktig at han får i seg denne kuren, så jeg ville kontaktet legen.
BlackDalia Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Prøv med sprøyte... hvis du blåser han lett i fjeset samtidig vil han automatisk svelge... Lykke til
PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 har prövd det med spröyta og,men det kommer opp igjen gitt!!! En skikkelig liten stabukk vi har!!!:)men takk for svar iallfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå