Gå til innhold

dere som vil ha personlig almakakk:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjekk ut minefoto.no... her kan du laste ned bilder av kidsa sette inn det du vil av info , bursdager, helligdager mm

kjempefine:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde jeg i fjor og den ble kjempefin! Fikk masse skryt og ypperlig julegave....litt seint men....:)

Skrevet

De var søte, men litt kjedelige, og ikke veldig praktiske. Selvsagt blir det gøy med bile av barna inni, men det hjelper ikke så veldig på den upraktiske layouten. Syns denne:

http://www.personligalmanacka.se/

var så mye "tøffere". Litt kul, og kjempepraktisk! Men hvis du ikke skal bruke den kjempemye så er jo den med bilder knallfin!

Skrevet

finnes ikke upraktisk:-) Er jo enkelte sider med bare bilder inne, ellers er det bare småbilder ved siden av datoene..man må ikke ha bilde som underlag på datoene:-)

Skrevet

Dessverre upraktisk for meg - må ha større plass for hver dato. Men det var en kjempefin gaveidé :)

Skrevet

er ganske grei plass på hver dato:-) men det er klart, har du en jobb med drøssevis av avtaler blir den snau:-)

mora mi fikk til jul, strålende glad..

Skrevet

Jeg jobber som lærer og trenger nok litt mer notatplass enn det :) Dvs det som egentlig er avgjørende er hvor oversiktelig den er - måten layouten er på rett og slett. MEN jeg skal nok skaffe en sånn til mamma og svigermor til neste år ja! Eller til bursdag? JA! Til bursdagsgave! Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...