Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 har hørt at en ikke skal drikke så mye cofeein når en prøver å bli gravid eller når en er det ....noen andre som har meninger til dette???jeg drikke en del pepsi max...bedre en å drikke cola syns jeg da..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg drikker også pepsi max:) Drikker så mye jeg vil før EL, men etter EL er jeg mer forsiktig. Det sies at man kan drikke max 1 liter koffeinholdig brus pr dag når man er gravid.
Mia og gullgutten! Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Er det fremdeles koffein i pepsi?? Mener jeg sjekka cola i jula og der var det borte.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg drikker MYE pepsi max men ble gravid fordet. Var på UL i går og alt så bra ut. Ville ikke brydd meg noe om det...
Pooh Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er storforbruker av Pepsi Max. Ved forrige graviditet reduserte jeg forbruket mye etter at jeg fant ut at jeg var gravid.....for sikkerhets skyld. Nå prøver vi å bli gravide igjen, og jeg tenker som så at jeg koser meg med Pepsi Max som vanlig inntil jeg finner ut at jeg er gravid. Kan jo ikke sette hele livet på vent selv om man prøver å bli gravid. Prøvetiden kan bli laaaaang. Så jeg koser meg med Pepsi Max så lenge jeg ikke får positive tester og så reduserer jeg heller inntaket når testen blir positiv. ) Godt det er flere av oss........Pepsi Max'ere.
blirjegsnartmamma Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Samme her Er bare hjemme om kvelden da, om dagen går det i vann på jobben.. Så synes ikke det er så veldig mye - hadde være verre for min kropp om jeg drakk det hele dagen og kvelden. (har gjort det før med cola *grøss*)
Spinella Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet om det finnes et koffeinfritt alternativ? Før hadde de jo cola light eller noe uten koffein, men tror ikke de selger den lenger. Har lest at koffein kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, så jeg prøøøøøver å holde meg unna, men..... det er vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå