Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 mannen min vil ha snitter, men jeg føler det blir litt simpelt. Jeg vil ha gryterett...kan opplyse at vi blir ca 28stk !
M-N & sassy-susie Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 koldtbord.. å elggryte... nyyydelig.. vi va 50 stk da... voksne og barn..
camilla^ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Første hadde vi rundstykker med pålegg (passet ypperlig når det var fine vær og vi kunne sitte ute) Andre var det hjemmelaget lappskaus.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Vi hadde spekemat. Enkelt og greit.
litakine og Theodor Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 vi hadde påsmurte, hjemmelagede rundstykker og noe snitter, og masse kaker, sendte med folk hjem hele kaker som ikke var skjært i en gang, hehe. Vi var forresten 35 stk
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 har tenkt til og bestille snitter via et catering byrå vi da....
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 vi var 23 stk. Hadde hjemmelaget sursteik, gr.saker og waldorfsalat.....+ MASSE kaker:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 hehe.. gryterett er for meg mer simpelt enn snitter. vi hadde koldtbor med masse godt på. nam.
Kristine :-) Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Den over var andremann. Til han første hadde vi gryterett med salat og rundstykker og kaker etterpå.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Vi hadde koldtbord og var rundt 30stk.
mamma >to gull Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Vi bestilte koldtbord!Kjempe greit og masse godt:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå