Gå til innhold

hva serverte dere av mat i barnedåpen ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min vil ha snitter, men jeg føler det blir litt simpelt. Jeg vil ha gryterett...kan opplyse at vi blir ca 28stk !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koldtbord.. å elggryte...

 

nyyydelig.. vi va 50 stk da... voksne og barn..

Skrevet

Første hadde vi rundstykker med pålegg (passet ypperlig når det var fine vær og vi kunne sitte ute)

 

Andre var det hjemmelaget lappskaus.

Skrevet

Vi hadde spekemat. Enkelt og greit.

Skrevet

vi hadde påsmurte, hjemmelagede rundstykker og noe snitter, og masse kaker, sendte med folk hjem hele kaker som ikke var skjært i en gang, hehe. Vi var forresten 35 stk

Skrevet

har tenkt til og bestille snitter via et catering byrå vi da....

Skrevet

Vi hadde koldtbord og kaker etterpå.

Skrevet

vi var 23 stk. Hadde hjemmelaget sursteik, gr.saker og waldorfsalat.....+ MASSE kaker:)

Skrevet

hehe.. gryterett er for meg mer simpelt enn snitter.

 

vi hadde koldtbor med masse godt på. nam.

 

 

Skrevet

Den over var andremann. Til han første hadde vi gryterett med salat og rundstykker og kaker etterpå.

Skrevet

Vi hadde koldtbord og var rundt 30stk.

Skrevet

Vi bestilte koldtbord!Kjempe greit og masse godt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...