flypapir Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Trodde absolutt ikke jeg kunne bli gravid denne pp ettersom jeg blødde i 4 dager etter el osv. Så har kost meg...vært på fest og greier. Men sannelig, jeg er faktisk GRAVID!!)))) Helt utrolig!! Har vært prøvere siden august, men mistet i sa i oktober. Lykke til alle sammen!! Vi sees inne på 1.trimester om kort tid!! Sender massemasse babystøv: *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Lillegull og spiren Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 OIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.....GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) du har nok hatt en type festbløning etter el,men så morro for deg da:) kos deg masse med den lille spiren og den kommende magen:) klem
flypapir Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Takk! Var en merkelig festeblødning i så fall. Helt annen enn den jeg hadde med tulla... Blødde ganske masse, måtte bruke bind og greier. Hadde derfor ikke trua i det hele tatt. Men er lykkelig nåda:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer sååååå mye!!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svanerskapet. Håper det går bra denne gangen:)
Truseprinsesse Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer!!! :D:D:D Så gøy at det klaffet igjen.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Masse lykke til videre:) håper spiren klorer seg fast denne gang:) Kos deg i tiden framover:)
Dotten Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Så flott da. Masse lykke til, og gratuerer så masse!
Venter på 3_de spire Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Gratulere så masse!!! Suger til meg babystøv!!!! Lykke til videre. klem
Isopora Gravid♥ Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer så mye! kos deg masse med spira jeg håper på å ta deg igjen på første trimester i løpet av noen uker.. Tar imot babystøv!
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 gratulerer så masse med baby. så utrolig kjekt og lese at d klaffer for så mange i disse dager. lykke til videre.
satser & vesla Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Hei. Blødde du på IKM dagen? Slik at du trodde du hadde mensen? Jeg har hatt 4 dagers blødning som var helt merkelig, blødde masse og det kom noe levret blod 2 dager etter IKM (bruker vanligvis å blø 2-3 dager). Jeg fikk positiv test en -og to dager før IKM, dvs at jeg var gravid, men så fossblødde jeg. Jeg skjønte fort at det var en SA. Har ikke testet meg etter det. Men, jeg har følt meg så rar i underlivet en stund nå. . . hmm kanskje jeg må teste meg for sikkerhetsskyld. . .
2 fine små Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Oi, det var klin likt som med meg paa foerstemann! Gratulerer forresten... Jeg var paa to fester jeg, et bryllup og en ganske heftig konsert, fordi jeg trodde jeg hadde faatt mensen, men neida, det var festebloedning, hehe.... Alt har gaatt fint. Jeg hadde ogsaa en bloedning uke 5 samme graviditet, men det betydde heller ingenting. Lykke til paa ferden! Opp med halen, hehe....
flypapir Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2008 Hei satser! Jeg har ikke blødd på ikm dagen ( som mest sannsynlig er idag), men jeg blødde i fire dager etter at jeg hadde eggløsning. Helt merkelig, har aldri gjort det før... Var ganske masse også. Men kan vel kanskje hende at det var rester etter at jeg mistet?? Ikke vet jeg... Lykke til med testing... Ikke noe gøy når man blør etter ikm...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå