Gå til innhold

føler meg ikke gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare meg som føler at jeg ikke er gravid???

synes ikke magen er noe større,og ikke at den er hard...

sambo påpeker at den er både rundere og hardere hver kveld...

ikke har jeg noen symptomer lengre heller,når disse gikk over i uke 9-10...

føler meg en smule hysterisk,men kan være for at jeg er små nervøs før vi skal på kontroll om en uk og de da skulle se om vi ikke får høre hjertelyd..

er da i uke 17...

er bare så fryktelig redd for at det skal være noe galt med gullet i magen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du og jeg er i samme "klubb" der, selv om jeg er noen uker kortere kommet enn deg (12 + 0 i dag!) Jeg har hatt ganske få symptomer hele veien, og nå når matlysten er på vei tilbake, så føler jeg meg egentlig "som vanlig." Men nå har jeg jo aldri vært gravid før heller da, så jeg har ingenting å sammenlikne med. Har lyst til å ta tidlig UL bare for å få bekreftet at "knotten" faktisk eksisterer! Ikke moro å bekymre seg sånn, men jeg tror vi har for lett for å se på alle de andre som skriver her inne, og som har masse symptomer, og tror at da må ALLE ha det. Jeg har ikke hatt noen symptomer som tyder på at ikke alt skulle være ok, så jeg lurer nok bare meg selv. Kanskje du kan få komme til lege eller jordmor bare for å høre hjertelyden. Kan jo gjøre deg litt roligere om ikke annet?

Skrevet

heisann dere to :)

melder megpå denne "gruppen" deres jeg, er 19 + 3 og føler meg absolutt ikke gravid... jeg er jo større en jeg noengang har vært men føler at det bare står stille nå.. Ikke er jeg dårlig eller trøtt eler noe av det der som har plaget meg så lenge, jeghar det rett og slett som da jeg ikke var gravid...

Føler også at dobesøkene mine er mindre hyppige nå enn de var før.. går det an? Burde jo være mer press på blæren nå burde det ikke? hmmm, er ikke godt å forstå seg på...

men når alt kommer til alt så tror jeg bare at det er vi so innbiller oss at vi ikke er gravide lengre bare fordi vi har noen gode dager :o) alt er nok bare bra med nurkene våre.. *krysser fingrene*

skal på ultralyd neste uke så jeg får i alle fall se om h*n er der enda da :)

lykke til dere andre med noe inni magen...

Skrevet

Magen min har aldri vært hverken stor eller hard så tidlig i svangerskapet kommer seinere hr jeg følt rund uke 25+. Ikke har jeg følt meg noe særlig gravid heller, men nå kjenner jeg jo babyen sparker er 21 uker nå.

Skrevet

vær glad for at dere ikke har noen spesielle plager, og føler dere såpass friske som dere gjør:) blir tidsnok smertefult og plagsomt å gå gravid.

nok av dem som sliter med både det ene og det andre fra dag 1 til 280 :)

Skrevet

Jeg følte det på samme måte. Var rigktignok veldig kvalm, men var litt usikker på om det var noe i magen... Nå har jeg vært på en tidlig ultralyd, og "guess what?" - det var faktisk en baby inni der:) En veldig deilig følelse!!

Regner med at det å få høre hjertelyden har samme virkning.

Det er helt normalt å føle det sånn tror jeg. Man kjenner ikke liv så tidlig og magen kommer jo etterhvert. Lykke til på kontroll:) Det blir helt sikkert en kjempefin opplevelse for dere:)

Skrevet

hei..HI her...

vi var på tidlig ultralyd vi også,og så en liten sak på 4mm(uke 6)...

nå er det gått 10 uker,og noen ganger spør jeg sambo om han er sikker på at han så den han også...

hittil har han vært sikker i allefall...

er sikkert bare jeg som skremmer opp meg selv før jeg skal og høre hjertelyd...

var kjempe nervøs før tidlig ultralyd også....

satt å sa at jeg kunne da ikke være gravid hele turen til sykehuse...

ente med at sambo sa at om jeg ikke holdt kjeft ville han ikke kjøpe hamburgertalerken til meg etterpå:P

så da ble det fort ganske stille:))

Skrevet

Jeg følte det også som dere fram til ca uke 20. Kunne bruke mine vanlige bukser osv. - men etter det "eksploderte" magen og jeg har nå stoooooor babymage og er i uke 25.

Så vær glad for at dere har liten mage så lenge dere kan. Magen blir stor før eller senere. Hvis dere er førstegangs (som meg) så kommer den også senere enn for de som har fått før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...