Gå til innhold

Skal..skal ikke...skal..skal ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å titter etter sydentur for vesla, meg og en venninde... Ser ut som det kan komme på mellom 7- og 8500 for meg og vesla..og det er MYE penger for oss. men så godt det hadde vært med en uke i "plaske-land" nå...... Skal jeg spandere på oss en ferie nå..eller være fornuftig... Anyone? hihihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart du skal til syden!! Det er godt for begge to og få en deilig ferie! Så lenge du klarer og skrape sammen pengene så sier jeg god tur! Å reise til syden er fantastisk:D Hvor har dere tenkt dere?

Skrevet

Sitter å titter på egypt da.... er jo bare der det er levelige tempraturer nå. Hehehe.. er to aktuelle hotell.. sharm reef og club reef..

Skrevet

reis =)

hadde jeg hatt penger og mulughet hadde vi sitti på flyet nå, bort ;)

gran canaria er jo veldig fint på denne tiden da =)

Skrevet

Men er det ikke ganske kaldt der nå? På GC?... vil jo gjerne kunne bade LITT når vi først skal dra.. Hehehe. Må bare spørre g grave. Har ikke reist noe før..

Skrevet

jeg bestilte nettopp reisen til Praha for meg og gutten min på 14 mnd. Vinteren går fortere når vi har noe å se frem til. Vi reiser i april. Vel... før det reiser vi en tur til Helsinki...Gleder meg.

Skrevet

jeg skal også til syden med meg og småen, men jeg tenkte at jeg skulle ha is i magen og ta en hoppepå tur.

men jeg syns du skal reise! uansett hvordan du velger og reise så skal du reise. alle alenemammaer fortjener en ferie med barna sine

Skrevet

Endelig.. Hehehe.. Godt det er noen som ser det sånn.. Takker og bukker. Ikke funnet turen enda men ser stadig... 4 + hotell og all inclusive...3995.. kjipe er at det ser ut som pyramidene reiser ikke har barnepriser? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...