Gå til innhold

da håper jeg det går..


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingrene for oss begge! Jeg får termin mellom 30.09 og 5.10, kommer ann på syklus, hadde 23 dager sist og 25 dager før det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg blir gravid nå, så har jeg termin 8 oktober.... jeg håper d klaffer denne mnd og at hele svangerskapet går bra... er lei av å prøve nå....

 

lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 8. oktober dersom vi får det til i januar....ikke så lett denne jakten på eggløsninga har jeg funnet ut. Fant den ikke i det hele tatt selv om jeg tester nesten hver dag forrige syklus:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også må titte inn her har termin 9 viss det går, så har jeg selv bursdag 7 okt så det blir spennende lykke til alle sammen håper på det beste..får håpe de finner fram til egget disse rumpetrolla hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er det bare å håpe på det beste og vente å se om den her mnd blir noe, vis det går har jeg termin 1.10. lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også at jeg blir medlem i oktober-klubben. Befruktingen var vellykket, så da er det bare å se om det fester seg. Fikk satt inn egget som var firedelt, igår - ruger på første dag - får da termin 9. okt om vi er heldige denne gangen. Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...