Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er en sånn som helst lager alt fra skratch, men pga jobb så kommer jeg hjem litt sent i det siste, og da blir det glass en eller to ganger i uka. Får litt dårlig samvittighet for han liker glass desidert mindre enn "fersk" middag, men vet jo han får det han trenger når han spiser vanlig middag med grønnsaker alle andre dager. Noen andre?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Min på 14 mnd får bare middagsglass, han spiser mye bedre det enn hjemmelaga.. Men han smaker også av vår vanlige mat da, så det er ikke at han er kresen.. =)
Libido- Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Har sluttet med det for en stund siden. Jeg lager også alt fra grunnen av. Lag større porsjoner som du fryser ned. Det gjør jeg ofte. Fordi jeg og sambo jobber skift. Da er det kjedelig å stå å lage masse mat når man bare er 1 og en halv person =) Mat som er fin å lage mye av og fryse ned: Kjøtt/ Grønnsakssuppe Spaghetti Pastasauser med kylling / kjøtt / fisk server til feks tagitelle som tar 2 min å koke opp Pizza Fiskekaker i brun saus
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Han begynte vel å spise alt vi eter før han blei 1 år.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Hmm, her går det mye i glassmat.... Sånn blir det når man leker Tårnfrid og er altfor sliten til å begynne med middag når man kommer hjem;-) Lillemor er veldig glad i det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå