casadra Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei! Leser i Aftenposten at det skal avholdes åpent møte i morgen i Oslo. Noen som har tenkt seg dit? Tror ikke jeg skal selv, men det er bra at det blir arrangert slike åpne møter, diskusjoner.
casadra Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Det står bla. - Trenger samfunnet prøverørsbarn? - Aldring og fruktbarhet - Etiske problemstillinger ved assistert befruktning - Behandling av barnløshet hos enslige og lesbiske - Er barn etter assistert befruktning friske? Det vil bli diskusjon med eksperter og publikum. Litt seint å annonsere dagen før kanskje, for oss som ikke har sett det noe annet sted. Men, interresant er det jo.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Hadde jeg bodd i Oslo- hadde jeg dratt (
kosejent1 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Høres interessant ut. Hvor og når skal det være?
casadra Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Det er på Radisson SAS Plaza Hotel, kl 16.30 - 18.30. Ingen påmelding- møt opp står det.
Chaiemae Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Hmm, det kunne jeg faktisk tenkt å gå på. Skal tenke litt på det.
kosejent1 Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Vet ikke helt om jeg tør å gå, men det hadde vært gøy. Noen andre som skal?
*Mysillen* Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 søren at det skulle være så langt unna da ellers hadde jeg så absolutt møtt opp
casadra Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2008 Det er nordic fertility society. Virker som om det er endel fra norske klinikker der i dag, ut fra andre innlegg jeg har lest.
lilly01 Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Hur var det? Såg ikke dette inlegget før nu. Typiskt mig, ville vart på det jag.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 hei Chaiemae:-) Hvordan var møte??? Lurer veldig på det:-)
Chaiemae Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Det var bra. Jeg trodde jo det skulle være et lite møte men det var jo ganske så stort da. Spesielt bra var avsluttningen av Arne Sunde fra St. Olavs hospital om designerbabyene. Det var også en politiker fra arbeiderpartiet der som snakket veldig varmt om ivf, fikk selvfølgelig ikke med meg hva han het. Nesten så jeg ble fristet til å stemme arbeiderpartiet neste gang, ha ha.
Julie73 Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 Åh dette møtet kunne jeg tenkt meg å vært på også, synd de annonserer så tett innpå dagen. Litt lang reisevei, men det skulle jeg alltids klart når interessen er der. Så bra at møtet var vellykket :-)
apriljente-66 Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 Jeg var også der, takket være noen observante her på nett som kunne reklamere for dette Et bra møte, i stor sal. Mange dyktige i panelet (bl.a. overlege og professor fra England) og en passe stor forsamling som kunne stille spørsmål. Det var Jan Bøhler som kom med et positivt innlegg spes. rundt det med at han og Arbeiderpartiet var positive til at eggdonasjon på lik linje med sæddonasjon skal være tillatt i Norge. Møtet varte 2 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå