Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Annen hver dag som regel. Men bruker ikke altid såpe. Han leker ikke ute enda, så han blir jo ikke så veldig skitten
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vet ikke helt hva som er vanlig jeg da, men jeg bader snuppa ett par ganger i uken
SuperGlad Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jenta mi på 20 mnd bades annenhver dag.Gutten vår på 3 mnd bader som regel sammen med henne hvis det passer. Han sover veldig mye :-) Men bader han ikke går det ikke mer enn 3 dager uten å bade. Vasker føtterne, underlivet og hendene hver dag grundig. Han sutter på hånda hele tiden å da blir det surlukt, i tillegg har han den værste fotlukta jeg noen gang har kjent på et barn he he :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Er ikke ett par ganger i uken veldig lite? Synes det virket litt uhygienisk. Jeg vasker annen hver dag, men de dagene hun ikke bades, vaskes hun allikevel på de viktigste stedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå