Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 http://www.personligalmanacka.se/ Gleder meg villt til den kommer. Endelig en almanakk som har alt jeg vil ha, fordi jeg kunne tilpasse det helt slik jeg ville! Jeg tok med en treningsdagbok-kolonne, tok vekk navnedager (alltid ment det var teit), ordnet med nok plass til alt jeg trenger å notere. Jeg vet jeg er latterlig lett å glede, men jeg bare likte konseptet enormt godt! )
~Simelisa & Marina~ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 hehehe ) jeg var inne igår å bestillte meg en slik en jeg og... gleder meg til å se hvordan den ser ut på framsiden, var jo kun der du ikke fikk forhåndsvise... Med navn og alt...skal bli gøy...Som du sier, en almanakk som du vil ha den med alt du vil ha og kan ta bort d du ikke vil ha eller ikke trenger )
Gjest otilie79:o) Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Men det hadde vært greit å hatt det på norsk da:P
*Joa* Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Fikk dere den på norsk?? Med norske navnedager?? Eller er det de samme som i norge??
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Hvilken farger tok du? Jeg tok lilla bakgrunn med oransje bokstaver. Tvilte mellom det og kjedelige brunt med lysebrune bokstaver, men fragesprakende vant. ) Deilig almanakk, eller hva?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tror navnedagene er de samme, men de har den ikke på norsk enda. Dette var det han svarte da jeg spurte: För tillfället kan vi inte ordna en norsk inlaga, men förhoppningsvis i framtiden! mvh Anders Lundberg Klarer meg fint med svensk, det er nesten det samme skriftlig anyway. ;o)
Gjest otilie79:o) Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Norske og svenske navnedager er ikke de samme,
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 åhh..den var fin.. sånn vil jeg ha også. liker heller ikke navnedager..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 bestilte råååsa med hvit skrift! <3
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 ble plutselig litt angrende over at jeg ikke tok sort med rød skrift.. trall.. den hadde passet bedre i veska mi. hehe. jaja...rosa it is... tok liten treningsdagbok og ingen navnedager. og rosa stripete inni med tidspunkter... og været. hehehehehe!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Du tok været! Jeg kikket på det og kunne ikke skjønne hva jeg noen gang skulle behøve det for, men det så søtt ut da. Kan ikke si lilla passer fantastisk til alt, men jeg tror jeg kommer til å bli glad hver gang jeg ser på den. Beige gir liksom ikke den følelsen. ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 haha, nej lille er en glad farge ja. beige er kjedelig. ja, jeg tok den.. tenkte at det var gøy å kikke tilbake å se hva slags vær det var den og den dagen. hehe. litt sånn oldemoraktikg. fnis.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 også skrev jeg bare fornavnet mitt og årtallet på den siste raden.. Likte ikke den svære skrifta. hehe.
selfangerkjerringa Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 VIL HA! men hva blir den kostende når man sender den til Norge da?
Himmel og hav Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Takk for tipset! Jammen ble det ikke en sånn en på meg også!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 295,- til Norge. Egentlige pris 275,- men så kommer 20,- kr. i frakt i tillegg.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #20 Skrevet 3. januar 2008 Jeg likte så godt den meldingen jeg fikk opp da jeg hadde skrevet at den skulle sendes til norge: Det koster 20 kr ekstra i porto å sende til norge, er det greit?". Lol! Nei, er du GAL!? Hele 20 kroner! Syns det hele var en billig fornøyelse.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #21 Skrevet 3. januar 2008 hahaha..ja... er det greit liksom.. nej vettu hva! 20 kr!!! Erru gal!!! hva slags farge tok du på skrifra marikanari?
Himmel og hav Skrevet 3. januar 2008 #22 Skrevet 3. januar 2008 285 svenske, som er ca 240 norske. Og så vidt jeg vet så er det ikke toll på bøker.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #23 Skrevet 3. januar 2008 Skriften utenpå har jeg i oransje, det ble festlig. Jeg har grønne striper på innsiden, så hele greia matcher fint.
selfangerkjerringa Skrevet 3. januar 2008 #24 Skrevet 3. januar 2008 og hvordan blir jeg kvitt navnedagene for hver dag?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #25 Skrevet 3. januar 2008 det er en sånn knapp på en av sidene man huker av for ja eller nej...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå