♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Er det flere som har dette "problemet"?? Hun gulper hver eeeeeneste gang hun har fått mme, uansett hvor lang tid vi bruker på måltidet. Minst 1 gang om dagen gulper hu minst en halvmeter rett ut i lufta....å da sitter hun som regel på armen min, så det er jeg som får den dusjen!!! Godt en har vaskemaskin jah.......! Hun bruker flaskesmokk med kun 1 hull på, altså de som er tilegnet 1 mnd. gamle babyer, så det kan da ikek vøre at hun får det for fort heller.....å vi bruker god tid på hvert måltid....! Noen som har det likedan eller som har noen gode råd????
Annette78 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 snuppa mi er 7 mnd og gulper masse. har prøvd å få gehør for dette hos hs. men de sier bare at så lenge hun legger på seg som hun skal så er det ikke noe å bry seg om, men jeg har lest at mye refluks kan gi arr dannelse. legen på helsestasjonen bryr seg heller ikke. hun bRE FORTELLER OM SIN DATTER SOM GULPET MASSE TIL HUN VAR 1 ÅR GAMMEL. BLÆ (kom borti knappen og gidder ikke skrive på nytt)
Annette78 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 OBS! sprut gulping skal sjekkes ut av legen. kan være en forsnevring i tolvfingertarmen.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Hun legger jo på seg bra........men det er ikke noe morsomt når hun gulper under/etter hvert eneste måltid! Jeg har også nevnt det for hs...og fikk samme svarene som deg! Irriterende............
Annette78 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Ja det kan jeg skrive under på. vi har et kjempe lager av smekker. må vaske en maskin med smekker og gulpekluter hver dag. huff. håper det slutter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå