Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt vugge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en vugge til barnet mitt, men ikke leander...

Noen som har et forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk finn.no

Der har de både brukte og nye

Skrevet

De har flotte vugger på Reflex, Babykos og BarnasHus ;o)

Lykke til!

Skrevet

Pappa lager vugger i tre, av gammel modell, og om ønskelig så maler min mor den.

Han har ikke laget noen for salg enda, men han gjør det om noen er interessert.

Pappa har akkurat laget en til meg, og nå prøver jeg å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha på den.. Og hvilken dekor.. Ender nok opp med dekor fra eventyrverdenen på endene og litt blomster på sidene.

Skrevet

Jeg kunne faktisk tenkt meg en helt enkel, i tre! Hvor mye tar han i så fall?

Skrevet

Hei.

Hvor i landet bor du?

En del av fengselsutsalgene har knallfine vugger i tre. Ville sjekket ut det før noe annet, jeg. Et rimelig og solid alternativ :D

Skrevet

Bor i Oslo! Fengselsutsalg ja?! Hmm...hvordan får jeg sjekket dette da? Har de nettside (!?)?

Skrevet

Tja... Han vet ikke helt hvor mye han kommer til å ta for de enda.. Han måtte regne litt på det, for det går mange timer å lage de.. Men vil nok tippe rundt 4000,-

Skrevet

Oi, det blir nok for dyrt dessverre...Ellers takk!

Skrevet

Er rundt der de ligger i pris. Finner noen brukte på finn.no som er rimeligere da.. Men ikke mange der som er like fine som den pappa lager.

Men som sagt over her så kan du jo høre med de fengselsutsalgene. :)

Skrevet

Det er flere som selger NYE vugger, kjempefine fra 1000 kr og oppover, så at du ikke kan få tak i ny under 4000 stemmer IKKE! Lykke til! :)

Skrevet

har laget en til meg selv jeg som ble kjempefin. bare gå inn å se på bildene mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...