♥pilutta♥ Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 ... var jeg på tlf med føden og fikk beskjed om å komme ned. Da hadde fødselen vært i gang siden halv fire på natten.. Heldigvis visste vi ingenting om at det skulle gå nesten et døgn tilsammen før vi fikk se vår vakre gutt for første gang! I morgen er han 1 år, og det er veldig rart å tenke på. Vakre vennen vår:-) Så fra i morgen flytter jeg over på Småtroll 1-2. Takk for meg, det har vært fint å være her inne:-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 "Gratulerer" Tipper det er rart ja, den siste i mnd blir mitt gull 1 år, sykt rart å tenke på. Har gått så utrolig fort dette året.......
♥pilutta♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Takk:-) jeg skjønner ikke hvor dagene har blitt av. Synes jo akkurat han ble lagt opp på magen min for første gang.
*Rutletutt* Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ja, den første bursdagen er veldig spesiell:o) Husker jeg var et følelsesmessig vrak dagen før ett-års dagen til gutten min (var da det begynte). Var forresten ganske spesielt på 3-års dagen hans i desember også - blir litt mimrete på sånne dager;o) Gratulerer med ett-åringen i morgen og lykke til videre:o)
♥pilutta♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Følelsesmessig vrak, ja.. griner for det meste her..hehe. men det hører vel med:-)
Alba44 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer så mye med 1 åringen i morgen!! Skjønner veldig godt at dagen i dag er spesiell... Kommer nok til å ha det sånn om ca 5 mnd. jeg også ) Kos dere & lykke til videre på ST 1-2 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå