Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Uff..nå etter at jeg vart gravid har jeg fått masse kviser på skuldrene og brystkassen. Har alltid hatt plager med ansiktet men har nesten ikke noe igjen nå, siden jeg bruker gode hudprodukter. Alltid hatt fin hud på resten av kroppen . Noen som har eller har hatt samme problemet? Går det vekk igjen når svangerskapet er over? Håper det bare er hormonene:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei Hadde det problemet i forrige svangerskap.. .GIkk bort etterhvert, men tok litt tid etter fødsel. Gikk til hudpleier. Huden forandret seg så mye. Har problemet nå også, men er ikke som kviser. Mer som en slags eksem. Fryktelig plagsomt!!! Mange blir så fine og glødende i huden som gravid... Ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Godt å høre at det gikk bort etterhvert. Er så kjedelig å gå i kjole eller fine topper når huden ser sånn ut. Ja har alltid trodd jeg skulle få drømmehud når jeg vart gravid, men i stedet ble det bare verre:( Den eksemen du snakker om, er det som små klumper som klør?. Har fått litt av det i ansiktet og viser gjennom foundation og alt:/ Går ikke vekk uansett hva jeg gjør.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Har fått sorte prikker og talg på rygg og brystkasse. Klarer ikke å la være å la de være. Det er så stygt, og det værste er at de kommer til å være der to mnd etter fødselen også. Akkurat likt som i forrige svangerskap---æsj og æsj Noen som har forslag til produkter som løse problemet??
Pus5 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 jeg melder meg inn i kviseklubben. har ingen problemer til vanlig men nå er det plutselig kviser og røde kløende prikker (eksem?) rundt munnen og mellom/over puppene. Veldig sexy. Har kjøpt tre treaolje renseprodukter på bodyshop og de fungerer ganske bra. kan anbefales!!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Her og.. akkurat som du sier på skuldre og brystet. Jordmor ble helt satt ut da jeg spurte om det var normalt.. var over normalen ja.. hehehe.. men er garantert pga graviditeten. Aldri hatt kviser før (unntatt den ENE kongen hver mensrunde.. Og alt endte med ekstrem eksemutslett (sorry var visst dermatitt det het ikke eksem) på armer og mage, og var i ansiktet også. Klødde meg nesten ihjel og endte på antihistaminer med hydrokortison som backup (heldigvis kun brukt det en gang, er ikke anbefalt dersom man kan unngå det) Hehe.. så mye for flott hud;) Supert om noen har tips på hva som hjelper på kvisene..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Har lenge brukt exuviance serien til ansiktet mitt, så har hatt drømmehud der en stund nå Der bruker jeg rens, tonic, maske og natt/dagkrem og foundation. Fantastisk serie:D Men finnes desverre bare til ansiktet tror jeg:/ Men skuldre og brystet er jeg helt fortvilet, ingenting hjelper, virker som hormonene har helt tatt overhånd der. Bare de forsvinner og det ikke blir en hel del arr så skal jeg være fornøyd. Men hadde vært deilig å bli kvitt dem nå!!
Tonen Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 MD Formulation ligner på Excuviance, og har kroppsprodukter:) De er veldig bra. Selges av hudpleiere. Det kan være aktuelt å få en dyprens av rygg og nakke dersom man har mange kviser og comedoner der.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 HAdde problemet da jeg gikk gravid første gang og fikk jente. Under andre sv.skap hadde jeg ikke noe - da fikk jeg gutt. Denne gangen er kvisene tilbake igjen og jeg er sikker på jeg får jente. Men får vel vente til u.lyd før jeg kan være sikker på det da. Men jeg tror det er en sammenheng hos meg hvertfall dette med kviser og jente baby..... Fikk kviser mellom brystene og der har jeg stygge arr, det er veldig kjipt. Håper du slipper det hvertfall!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Hihi.. Jeg som drømmer om en liten jente... krysser fingre her.. (men selvfølgelig er en liten pjokk like velkommen, bare har en liten krig i heimen her.. far vil ha sønn mor vil ha datter. *ler* )
Brunetta =) Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Melder meg også inn i kviseklubben. Jeg har aldri hatt en kvise bortsett fra en hver mens. Nå er hele panna helt peppra og som dere sier på brystkassen og skuldrene og halsen. Jeg har ikke hatt dette med guttene men bare med jenter. Jordmor sier at om man går med gutt blir man veldig skjønn i huden men med jente blir man tatt fra skjønnheten. He he he. Går vel over etter fødsel!!
snufla78 Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Huff ja, ryggen min ser ikke ut. Heldigvis er det vinter... Endel kviser på brystet også, men kvisene i ansiktet stoppet jeg raskt med Proactiv Solutions - den du får kjøpt på TV Shop. Funket som bare det! Sikkert ingenting i veien for at den serien kan brukes på kroppen heller, men det blir jo fort dyrt da. Hadde det vært sommer hadde jeg nok gjort det.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Kan noen hjelpe med hvor man får kjøpt disse to produktene? Har prøvd seba med sin serie mot kviser men fikk utslett.. Tåler ingenting etter at jeg ble gravid:s Er også glad det er vinter ja. Håper virkelig det går over etter fødsel ellers så...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå