Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Huff.. Tror det begynte igår, ble så sår i rumpa. Akkurat som hvis en har hatt diare i flere dager, og rumpa begynner å få nok av tørkepapiret.. Er likedan idag, og da jeg kjente etter kjentes det ut som en liten slags blære :-O What to do?? Går dette bare over av seg selv, eller må man til legen?.. Ikke spesielt lyst til å reise til legen med et slikt problem for å si det slik. Og hvor lang til tar det evt før det forsvinner? Har termin om 4 uker, hadde vært fint å blitt kvitt det innen da... Seriøst innlegg...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 sjekk til venstre her, i det oransje feltet. der heter en link "kjerringråd"
2 tette - med flette Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Du får vel kjøpt sånn krem til å smøre på på apoteket ? Har ikke hatt det selv så er ikke sikker, men jeg tror ikke du trenger resept på det
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Tror det er noe som går vekk rimelig kjappt hvis du tar det tidlig. Knipeøvelser hjelper også, de hjelper på blodsirkulasjonen i det området i tillegg til sjedemuskulaturen
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Prøv Weledas Sinksalve for barn! Den er helt super, jeg har tatt på om kvelden og vært helt fin/ mye bedre neste morgen...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 alcos anal. kjøpes på apoteket reseptfritt
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Ble ikke kvitt mine fra første svangerskap. Må evnt operere, men ingen garanti for at de ikke kommer tilbake. Legen sa at det hele er bortkastet... Skal gjøre mitt beste etter svangerskapet for å bli kvitt de, men stor sjangse at de popper ut under fødsel, derfor venter jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå