Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Har dere begynt å prøve enda, og i så fall hva? Jeg ga Mia en liten Danonino-yoghurt i dag, hun er jo dønn lei de babyvariantene, og som den falt i smak! De er visst uten sukker og konserveringsmidler, så da kan det vel ikke være så ille? Skikkelig liten porsjon, men tydeligvis akkurat passe for et lite menneske :-)
Millapril Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har kun gitt små-små smaksprøver, siden jeg fortsatt ammer. Har også prøvd denne Danomino, som falt veldig godt i smak. Hun kunne nok helt sikkert spist hele! Hadde tenkt å introdusere litt mer ved 10 mnd. Ikke prøvd melk enda.
Bellen^2 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Småtten får kumelk på flaske i stedet for mme, og elsker yoghurt. Jeg kjøpte Danonino i dag så vi får se hvordan den faller i smak. Tidligere har han fått Litago. Han har jo feber og er litt pjusk så i dag er yohurt nesten det eneste vi har fått i han:/
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 her så har Camilla fått litt smaksprøver på Biola Yoghurt, og hun eeeelsker det. Men tør ikke gi henne mer enn et par tre skjeer av gangen riktig enda. Tenker jeg tar det forsiktig og gradvis frem til hun er 10mnd :-)
Tussi og Maja Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Vi har prøvd litt kumelk, men har foreløpig ikke fått i henne noe. Hun er visst skeptisk til alt som ikke er vann. Hmmm. Må jobbe litt med det.. Men yoghurt har hun spist en del av. Ga henne bare litt i starten, men det falt skikkelig i smak! Kjøpte Litago, men tror jeg bør prøve en med litt mindre sukker, så Danonino skal kjøpes inn nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå