Gå til innhold

Ul i drammen??

Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om hvor man kan ta privat ul i uke 11-12 i drammen?? Og er dere fornøyd?? Hvor mye koster det??

Synes det er skrekkelig lenge til den ordinære og ønsker å se bolla :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg bor i Drammen og jeg går til Dr Høye i svangerskapet....han er privat og han har ul. Jeg er bare i uke 5 og skal dit neste uke :):) Han holder til i sammen bygget som Elexia.

Lykke til :)

Skrevet

Stemmer det! Viste ikke at han hadde UL, mn gikk der da jeg deltok i HPV prosjektet som endte med vaksinen for livmorhalskreft :-)

TAKK for svar :-)

Skrevet

8+0 i morgen tidlig :-) Hehe, her teller hver lille dag! Har mistet 2 ganger tidligere (2007) så har en sterk trang til å se bolla før uke 18. Har vært veldig redd for å miste frem til nå, men nå har frykten begynt å slippe taket siden vi er forbi tiden vi har mistet tidligere. Men VIL se.

Så du var i 5 uke nå??

Første eller??

Skrevet

Jeg er i uke 5 nå ja....og er litt redd for å miste....har ei jente fra før da, og har aldri mistet før....men likevel litt nervøs enda...også har jeg ikke vært hos legen enda heller...så jeg vet jo ikke om alt er i orden der inne ;) Men skal til uka, så det blir spennende.

Hvor i Drammen bor du da?? Er det din første??

Skrevet

Nei, ikke første. Har ei prinsesse som ble 2 år i desember og så har vi som sagt mistet 2 ganger i 2007.

Bor i Nedre Eiker akkurat nå, er igrunnen helt greit :-)

Hvor i drammen bor du da?? Og hvor gammel er nr1??

Skrevet

Vi bor på Konnerud vi, og jenta mi har blitt 8 år hun nå...så det er lenge siden sist...hihi...føler meg som en nybegynner jeg ;) Kan jeg spørre hvor gammel du er??

Skrevet

Klart du kan :-) Jeg er 26 år allerede, fysj å fort det har gått!

Du da??

Skrevet

det er vel ingen alder ;) hehe...jeg har rukket å bli 32 år jeg...

Skrevet

32 år er da heller ingen alder. Men synes tiden går så fryktelig fort. Og føler meg litt "gammel" når ansatte i bhg til gòjenta er født i -88.. Jaja, er vel ikke de som er så unge igrunnen, bare livet som tærer, hehe.

Skrevet

Jeg har gått på gynklinikken, i tillegg er jordmoren der er veldig koselig syntes jeg.

Skrevet

Betalte 690,- på Gynekologklinikken. Veldig fornøyd med de der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...