samuraibeibi Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 "Your place to buy and sell all things handmade" på www.etsy.com. Anbefales varmt! Jeg har kjøpt en del her og er kjempefornøyd. Prisene blir ganske gode med dagens dollarkurs. Her selges også strikke- og symønstre, garn, stoff, all slags materialer til egen produksjon. Hvis du lager mye kan du jo starte din egen butikk. Hilsen shoppande hemmafru.
Tante Mie Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er også superfan av etsy! Laget nettopp et innlegg om det, før jeg så dette.. Jeg er hekta. Både shopper mye og har egen butikk med hjemmelagede barneklær: www.tantemie.etsy.com. Nesten ingen i Norge som har oppdaget Etsy, jeg kan ikke få anbefalt den nok! Utrolig mye flinke folk på den siden.
samuraibeibi Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Hei, det var artig! Ja, etsy er et superhot tips. Tinga dine ser flotte ut! Jeg vurderer å starte selv om en stund, kanskje jeg kan kontakte deg for råd i såfall?
Tante Mie Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Ja det er bare å spørre. Å lage siden var kjempeenkelt, men ikke så lett å få solgt ting. Har kun 2 salg siden jeg startet i desember. Men bruker siden til å vise hva jeg har, så kan folk kjøpe direkte av meg også (selger mest til venner og kjente). Det som er dumt med Etsy er at du må være medlem for å kjøpe, det er en terskel for mange, pluss at man handler i dollar, som er litt "skummelt" for noen! Min mail er [email protected] hvis du har konkrete spørsmål..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå