hva nå? Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 har kjøpt et ekstra sete nå som er brukt, men skal det følge med seler løst... det er seler bak ryggen som skal puttes inn i noe med vet ikke hva!!! skal det følge med seler... har ikke nr til hun jeg kjøpte sete av!!!
Guttemamman:-) Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 er vel de selene som skal brukes hvis du skal feste setet bakovervendt...til å feste nede ved golvet tror jeg...
hva nå? Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 de har ikke jeg... rart det ikke fulgte med!!!
Guttemamman:-) Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 ingen som skal være løse nei tror jeg...De som du har som sitter fast bak er ikke de veldig lange med en hempe i enden eller noe?
Guttemamman:-) Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 se på dette du...kanskje du finner ut av det her... http://www.hts.no/norsk/pdf/bruksanvisning_combi.pdf
hva nå? Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 den har jeg lett etter.. tusen takk!!! da har jeg ikke fått med den,.. veldig kjipt!
Guttemamman:-) Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Du får høre med en barneutstyrsbutikk om de ikke har noen seler liggende du kan få kjøpe...hvis ikke så fungerer det forovervendt da!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 jo, det er to seler løse. De skal brukes hvis du skal ha sete bakover vendt.. de skal festes under sete foran og bak stolen på en måte.. dra på babyshop e.l.. så hjelper de deg sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå