Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Det har vært mange innlegg om sykehusbagen, men jeg har ikke helt brydd meg med å lese de, da det har føltes så lenge til jeg selv skulle sette igang. Men nå kjenner jeg at det er på tide å begynne å forberede litt, så derfor vil jeg gjerne ha noen tips til hva jeg skal pakke med meg.
Mamma til snart 4 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei;) ta med deg det nødvendigte du jeg ville pakket: *toalettsaker. *1-2 bukser uten om de du går i når du kommer opp, synes det var greit med skift, jeg blødde litt gjennom av og til å synes det var greit å ha en bukse ekstra;) *gode truser, ikke godt med string å stor bind;) *kamera *+andre klær utenom. jeg hadde ikke mye dill dall med meg, jeg går ikke i mårenkåpe, tar bare plass,trenger heller ikke å ta med bind, for de har god å store på føden, eller de bretter en kladd på langs å legger 2 store bind greier inni, etter fødsel så kommer det en del blod i starten så de svære dem hadde var mye bedre enn små bind hjemme fra som en måtte skiftet hele tiden, kan jo ta ett par med deg som du kan ha på hjemmreisen, jeg blødde hvertfall ikke mye da. noen liker lesestoff, men jeg brydde meg ikke som slikt. jeg pakket klær til babyen også, lå på hotelle å ville ha egne klær, du trenger ikke å ta med bleier til barnet fir det får du også. mat kjøpte vi, om kveldene bestilte vi dolly;)mmm... ikke stress med denne baggen, mange pakket så mye, men klær å toalettskaer er det viktigste;)
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Da er den forrige tråden dyttet opp, så ta en titt der!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg kan si hva jeg selv har pakket - Joggedress - Truser og sokker - Toalettmappe som inneholder: Shampoo, balsam, sminkefjerner, hårbørste, tannbørste, tannkrem, kam, og litt sånn småsaker som man finner i en toalettmappe - Sminkepung som inneholder: Mascara, foundation og øyeskygge. ( Ja, jeg er kanskje litt jålete som tar meg sminke, la meg være det ) - Klær til babyen: Ullbody, body, ullbukse (sånn tynn), sparkebukse, bukse, og fleece dress. - Crocs, JM sa det var lurt å ha noe på bena - Helsekort - Og klær til hjemreisen. Det er det jeg kommer på
Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 - Kamera med lader - Mobil lader - Lue, votter og skjerf til babyen Det glemte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå