Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 eller hva er det? når jeg stikker en finger opp i sjeden,kjenner jeg noe på ene siden på en måte...litt hardt? hva er det? er dette normalt?? er i uke 40.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Det er nok livmortappen ja. Den blir myk som en leppe når den er moden, og er "hard" som en nesetipp når den ikke er det... Helt normalt. =D
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Uhhhh... Jeg kjenner ikke min jeg! Om jeg ligger,står eller sitter!!!! Har gjort det før.....
Ein T Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 off. så jeg er ikke moden jeg da en gang.... kan ta tid dette her da er temmelig lei....
baby 07.02. Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Hvor lang tid tar det fra en er moden til fødselen starter da?
BlåklokkaVest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Hvis jeg har skjønt det riktig, så er det ikke alle som modnes før riene setter inn......mens noen begynner å bli moden 10 uker før..... så her er det store forskjeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå