Gå til innhold

Hvordan sove lenger?


Poosz

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om noen av dere har noen råd om hvordan jeg kan få Ida til å sove litt lenger om morgenen? Hun er veldig flink og sover fra 19.00-5.00. men det er jo veldig tidlig å starte dagen. hun sover ca 3 timer på dagtid, så føler ikke at jeg kan korte inn der....

legger jeg henne for tidlig? før sov hun alltid lenger.....

kjempe kjedelig å begynne dagen så tidlig...er jo ikke noe å finne på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her... Morgenene starter altfor tidlig:(

Gir pupp i sengen. Da blir han av og til helt spinnvill og skal iallefall ikke sove eller så sovner vi begge 2... Oftest må jeg stå opp... BLÆ!

Tror en måte er å la de "ligge å kjede seg" / ikke gå inn till dem / ikke noe action, sånn at de bare sovner av seg selv.Her blir det hyl og skrik, så velger heller pupp/stå opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er litt tidlig kveld? Prøve å holde ut en time til, og så se om det tilsvarer en time til på morgenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan jo prøve å legge henne litt senere, kanskje det hjelper. Vanskelige greier, for som de sier, søvn avler søvn. Min lille har to lurer en om morgenen og en om ettermiddagn. Jeg legger henne en gang mellom 7-8 om kvelden alt etter når hun hadde sin siste lur. Da sover hun ( med avbrekk av smokk, og at hun får tenner nå) til rundt 5-6 om morgenen så får hun melk og da sover hun en time eller to til. Av og til sover hun litt frampå, andre dager ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...