Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hvor mange dager ville dere hatt barnet deres i barehagen? Er usikker på hvor stor plass vi skal søke om. Jeg går førskolelærerlinja, lite obligatorisk, en del fri og en studiedag i uka. Noe med erfaring som kan svare? Det står imellom 80 og 70%, hvis jeg tar 70 blir det en dag, annenhver uke, jeg må ta fri eller få noen andre til å se etter han de timene jeg er på skolen. Men hvis jeg tar 80% har han plass alle dagene jeg er på skolen, men som sagt er det lite obligatorisk og en del fri, så er ikke alle ukene vi trenger så mye plass.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg hadde tatt 80%, så kan du heller ha han der mindre når det passer for deg.. Hadde absolutt tatt det.. Jeg går også førskolelærer.. går 1 året.. Fulltid.. Håper på bhg selv. Har nå dagmamma..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Takk for svar.. Spørs om det blir 80% da.. Skal begynne på det andre året til høsten, og på det første året hadde vi mye fri, var bare i første halvdel vi hadde en del skole. Etter jul hadde vi rett og slett omtrent fri ifra mars. Vet du om det går an å evt redusere plassen etterhvert?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Det går det helt sikkert, men om du/dere har råd til å fortsette å beholde plassen i evt 80% så hadde jeg gjort det. Og heller at barnet mindre pga skoletiden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå