Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Min har ikke festet seg enda, er 38 uker på vei nå. Noen andre? Betyr dette at vi kommer til å gå på overtid?? Vil ikke det!!
venterpåprinsen Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Er i uke 40 nå og var på kontroll på nyttårsaften. Da var ikke hodet festa enda, men jordmora sa at det ikke automatisk betydde at jeg kom til å gå på overtid...Håper ikke det da for jeg er klaaaar!
mimmitiltre Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 var paa kontroll siste uke (uke 39) og da hadde gutten sitt hode ikke festet seg ennaa..ble litt skuffet, men jm sa at det ikke er noen regel at det gaar 2 uker fra hodet fester seg til babyen bestemmer seg for aa komme ut, det hjelper bare paa modningsprosessen saa ved foerstegangsmoedre er det ofte tilfellet-men altsaa ikke noen regel..kan feste seg i det vannet gaar feks.. haaper virkelig at hodet er festet til mandagen naar jeg har neste kontroll:) da kommer ihvertfall jeg til aa foele jeg er naermere:) lykke til!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er akkurat på termin og hodet har ikke festet seg - men jeg har allikevel 1 cm åpning. Har flere venninner som har gått inn i fødsel uten at hodet har festet seg - så det er vel ingen fasit her!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Åh, så deilig å høre! Er skikkelig fødeklar, men forbereder meg på overtid da...
timu Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 var på kotroll i uke 38 og da var ikke hodet festa...skal på ny kontroll i morgen men tror fremdeles ikke det er festa...er nå 2dager på overtid...men jordmora så fødelsen kunne starte når som helst da...!
Fru Solberg Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Hei. Gikk inn i uke 36 i går og jenta vår har endelig festa seg....
mammaTilLinnea Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 fikk beskjed av jordmor i uke 36 om at hodet var godt festet jeg... var hos lege nå 38+4, der sier hun at hodet fremdeles er bevegelig! så jeg skjønner ingenting... vil jo helst ikke gå så langt over da, er veldig klar for baby nå!
ElinSM Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Er 38+4 jeg og og hodet er ikke festet. Var hos jordmor i dag. Og hodet ligger over bekkenet mente hun. Men hadde ikke noe å si på når fødselen starter. Fikk bare beskjed om å ringe sykebil hvis vannet gikk. Ikke alltid hodet festet seg før vannet gikk med nr. 2 sa hun.
Athina' Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Er 40+0 og hodet var fortsatt bevegelig i dag. Er moden med 1 cm åpning jeg også, men det betyr ikkenoe om man går over eller ikke om hodet er festet. Er individuelt sånn sett.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Er 40+3, og her har det enda ikke festet seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå